2012/02/23

Det måste vara på liv och död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt.

Godmorgon, på riktigt den här gången.
Sitter på engelskan, har precis haft muntligt prov. Gick helt okej tror jag. Kändes iallafall som det.
Pratade om filmen vi så förra veckan, Forrest Gump.

Resten av dagen ska jag jobba med min rapport. Ska gå till de andra ettorna på skolan och dela ut enkäter som dom ska svara på för att jag ska kunna fortsätta med jobbigt.
Känns as pinsamt. Men de är väl bara att göra de antar ja.. Måste skriva ut massa papper å skit.

Igårkväll så blev kvällen genast lite bättre efter å ha pratat med sofie och mamma.
Ska fÃ¥ ett par blÃ¥a converse av mamma, asfin färg ♥ TACK :D

Sen så bestämde vi så att istället för att jag å oscar ska åka till mamma i helgen så följer jag med mamma på fredag ner när lovet börjar, och sen på söndag/måndag? Så bilar bästis Sofie och Oscar ner till mig i Edsbyn i några dagar. KÄNNS SÅ KUL :))) Känns bra å ha något som är bestämt att vi ska göra. Istället för att bara gå fram och tillbaka om dagarna.
Lovet kommer nog gå fort iallafall.
Men inte lovet så ska ja ha massa plugg gjort och jag ska fan klara det.
Igår kväll skrev ja en to do-list som jag nästan följde hela kvällen. Tränade ingen matte. Men annars prickade jag av det mesta. Så gör nog en till idag när jag kommer hem.
Jag hoppas verkligen att Oscar inte får för sig att åka till Hammarn idag innan jag hunnit komma hem.
Hoppas han blir kvar hela natten! :)
Så blir de Hammarn imorn. Hoppas vi gör något roligt i helgen.

Nu har jag skrivit långt. och ingenting intressant. Önskar de va lika lätt att skriva rapporten som de är att skriva i bloggen... Ska behövas mycket för att de rinner på såhär flytande.
Men hejdårå, ha en underbar dag i solen!

PÖSS 


Linneas bild men ja lånar den bara för Oscar är så söt på den!


JAG ÄLSKAR DIG MIN PRINS, verkligen.
Tänk vad du förgyller min vardag.
Vad du gör mig glad.
Tänk att även fast jag är så grinig,
så vet du hur du ska göra mig glaf.
Du är den finaste jag vet.
Vill aldrig vara utan dig
Loverboy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar