2012/02/29

It's a mystery too me

Godmorgon! :)))
Känner mig på topphumör today, änsålänge. Det beror på om Oscar ska åka till Hammarn idag eller inte. Såna fall kommer jag gå dö. Typ. :( Men jag ska skicka sms till Oscar hela dagen och muta han med saker så han kanske stannar hemma :D

Iallafall så låg jag å kolla på BB å 90210 själv igårkväll för älskling somnade så sött i sängen påengång typ. Försov mig lite imorse vilket resulterade i 20 min försening, menmen.
Är iallafall klar med vår kortfilm nu ;) Ni kan få resultat sen!

en av skjortorna jag fick av mamma

har Sofies ring på mig idag. Julia ha på sig likadan. Idag är vi likisar

hahahahhahahahahh vet inte vad som hände på den här bilden. mysterium för mig!!
Vill ha lunch. Sen ha jag svenska, och sen matte. BÖGMATTE
måste skriva klart rapporten också. IDAG. På fredag har jag muntligredovisning! Känns hur jobbigt som helst, men känns hur skönt som helst att jag inte har den förren klockan 10 på fredag, alltså sovmorgon och slutar sen tidigt på fredag. Och då bär de av till Edsbyn.

Hejdå, puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar