2012/02/07

va vill du ha?

Sitter nu i soffan och känner mig otroligt nöjd över vad jag har åstadkommit med idag.


Direkt när jag kom hem efter skolan så tog jag itu med diskberget. Sen gick jag och mötte älskling som slutade skolan och vi handlade mat. Därefter gick vi hem, jag lagade maten. Sen så tog jag itu med lite stökigheter här i lägenheten, tog av sängkläderna osv. Sen så sorterade jag tvätten, gick ner i tvättstugan och körde igång tre maskiner och sen upp. Gosade med älskling och sen fortsatte jag nere i tvättstugan. Sen så fikade vi och sen gick vi å träna en halvtimme, körde på som fan för att va sån kort tid. Kändes kul å be back. Sen fick jag med älskling till tvättstugan å han hjälpte mig lite. 
Behöver gå ner en sväng till, men om en halvtimme då tumlaren är klar. :) 
Så jag känner att min dag varit riktigt effektiv, är proud of myself! 




Nu så ska jag skicka in en uppgift och sen duscha. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar