2012/02/28

This is my day

Hej.
Var längesedan de blev ett ordentligt inlägg nu.
Men har som inte haft tid å skriva här nu senaste dagarna.
Igår så var en jobbig dag, kändes som ja hade tusen grader feber (hade inte ens lite feber, haha)
Så var bara trött och ville bara sova och ta de lugnt med Oscar och de var precis vad vi gjorde!
Vi somnade en timme, åt super sen middag, kikade på säsongspremiären av Karatefylla och sen BB.
Sen somnade vi.

Imorse klev ja upp ganska tidigt, så hann då med mycket på morgonen, plockade lite osv.
Hade matte som första lektionen och sen kom min älskade mamma och hämtade mig och vi
åt lunch här i lägenheten och hon lämnade massa mat och kläder + shampoo, hårinpackning osv. NÖDVÄNDIGHETER :)

Fick även några skjortor och ett par blåa converse! ♥ 
Visar bilder imorn! 

Men annars har jag varit rätt så effektiv idag, städat/rensat garderoben och städat här i lägenheten. Så skönt när de blir fräscht. Men nu är de meningen att jag ska skriva lite på idrottsuppgiften så jag inte lämnar allt kvar till på fredag kväll. Hatar att det blir så himla mycket att göra nu precis innan lovet, men antar att det bara är att bita ihop. Vill vara HELledig på lovet utan en massa läxor ja vet jag måste göra.  

Men nusåå. P L U G G 

Pussaaaaar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar