2012/02/12

Save me

Godmorgon!
Sitter hemma hos älskling och har nyss ätit en hamburgare till frukost, mummmaa.
Om en timme ska vi åka till Oscars kusin lilla Axel, som är huuur söt som helst! Han ska ha kalas.

Helgen har sprungit förbi och varit helt okej, chillig liksom.
I fredags så tog jag bussen kvart i ett hem så va i bispgården redan vid halv tre, där kom älskling och hämtade mig så slapp jag byta buss osv... Vi for till Oscar fixade med maten osv och sen for vi ner på Hammarn och var hemma hos daniel och hade det mysigt. Sen på kvällen så va vi på hotellet, det var ingen åldersgräns där då (bara i baren, såklart) så jag kunde få vara med oscar å alla när dom var där inne istället för att vara mobbad som de brukar kunna bli, haha. Men vi hade superroligt där, visst de blev tjaffs osv, men när man själv inte är inblandad så är de så himla mycket skönare. ;)

I lördags så va vi hos Daniel och fikade och umgicks mest hela dagen, sen for vi hem till Ragunda och åt mat osv. Åkte ner på hammarn och var med Daniel å alla, men hem vid elva och sov. Var så skönt. Vaknade vid elva imorse men låg i sängen ett tag först, orkade ju inte, haha.


Få se om jag ska ta å göra mig iordning för kalas nu, så slipper jag stressa sen.
Ikväll blir det buss till Sundsvall och TRÄNA, känns förjävla skönt å göra det, har varit lite uppehåll ju

Jaja, nu ska jag dona å greja. Kanske ska packa innan kalaset också.. Ja, men de visar sig.
Ha en fin söndag!
:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar