2012/02/03

I don't wanna live that day

Godmorgon!
Sitter och har mesamko. Håller på med en uppgift.. Men vi slutade typ nyss men har lektion i samma klassrum som vi är i nu så vi sitter kvar. Börjar 5 i 10. Har samhälle och sen lunch.
Har kommit på att torsdagar och fredag ser exakt likadana ut bara de är de är lite olika tider vi har lektionerna!

Är så jävla trött, var sjukt jobbigt att kliva upp imorse.. Ville bara ligga kvar och gosas med Oscar istället. :( Men upp klev jag och iväg kom jag. Sitter mest och fryser just nu, spec om händerna, bli alltid så när jag sitter vid datorn.
Uppgiften som jag håller på med nu ska vara inne ikväll, så känns som att jag vill få det gjort!
Har ett arbete i mesamko som ja ska lämna in på måndag, annars är det nog inte så mycket jag behöver göra i helgen, och det är ju tur det.

För lördag kväll kommer vara busybusy. KÄNNS SÅ JÄVLA KUL. Synd bara att Oscar inte kommer ha nå å göra, men de ska bli kul å vara med mina tjejer igen.
Vi ska äta tacos, spela spel och vara hemma hos Anneli. Jag, Sofie, Linn, Johanna, Ida och Anneli såklart. Kommer bli hur mysigt som helst.

Idag åker jag å älskling till Hammarn, ska bli skönt. Vet inte vad vi ska hitta på ikväll förhoppningsvis vara med världens bästa, underbaraste, snällaste och bästaste kompis! Men det visar sig :)

Nu ska jag jobba vidare.. POSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar