2012/02/13

like nobody else

Godmorgon!
Sitter på skolan nu och segar på.
Gör ingenting för internet rör sig 0,0000001 km/h FUNFUN!
Men försöka går ju. Även fast jag bara vill gå hem.

Kunde aldrig somna inatt. Kollade klart på filmen "Ciao Bella" och hann ligga å snurra runt i sängen till klockan blev lite över ett innan john blund hitta mig. Hade så sjuk jävla mensvärk och var inte ett dugg trött. Fem minuter innan Oscar somnade vid halv ett så sa han att han var hur pigg som helst och aldrig kommer somna. Vad hände inom fem minuter? Oscar sov och jag låg kvar där väldigt ensam i ett mörkt rum. Men gick och värme en riskudde och sen gick det betydligt fortare att somna.

Skulle ju duscha imorse, hade ställt larm på halv sju, men klev upp kvart över sju, vilket gjorde att ja stressa på som fan. Men jag hann ju. Så det så.
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kolla runt lite. Internet fungerar inte (hoppas jag får upp inlägget) och jag fattar ingenting om samhällsvetenskapliga kulturbegrepp. SÅ DET SÅ.
Jaja.. Hej då

miss u girls

1 kommentar: