2012/02/05

so what

Godkväll, äntligen landat hemma i lägenheten.
Vi sitter och kollar på Det okända och jag ska plugga lite så ja slipper göra allt imorn.
Så jävla dö less på uppgifter hit och dit och vill bara säga upp mig från skolan.
Spelar ingen roll vad nån säger. För just nu är det så. Så då blir de automatiskt att jag skjuter upp allt.
No good.

Min helg har iallafall varit underbar. Med sina små svackor. Men så brukar det alltid bli. Vart inte riktigt som jag tänkt mig, men i fredags var jag med mina tjejer och sen sova hos Oscar. Kom hem vid halv 12. Sen i lördags så låg jag å älskling och myste hela dagen för att hålla värmen och sen så for vi ner på hammarn å var med jon och alla. Det var riktigt roligt! :)

Vi sov hemma inatt och har varit hemma hela dagen förren på eftermiddagen då vi for till Oscar och åt middag. Vi badade och myste för att få upp värmen, så himla kallt hela tiden. Mycket varmare här i lägenheten som tur är. Men kallt ute här oxå, -20.. Sen blev det buss till Sundsvall. Var svinkallt på bussen också. Kylan stalkar oss!!

Men nu ska jag plugga.
Lite iallafall.. ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar