2012/02/29

Babe, you got style

Är nu hemma i lägenheten. Alldeles ensam. Oscar är i Hammarn :( Men om ja ha tur kommer han in ikväll igen. Hoppashoppas. Okej nu ni kanske tycker jag är en desperat jävel och att det är onödigt att han ska åka framochtillbaka bara. MEEN,

Det blir så när man inte kan vara ifrån varandra. 
Det är så när man inte klarar sig utan motparten.
Det är så när man är kär.
Och jag är så jävla kär.
Därför, halvdör jag när jag är ensam.

Men det är tur jag har tvättid nu, så jag underhåller mig själv med något att göra. 
Tog och tvättade min vinterjacka också. Den var assmutsig på armen och ryggen.
Vad hände?? 
Iallafall så har jag ju hunnit ätit middag och donat lite. Städa skafferiet i brist
på saker att göra. Kan som inte plugga förren jag VET att jag inte har något annat jag måste göra.
Typ om jag har missat en blogg att läsa, då måste jag läsa den. För jag kan inte plugga när 
jag är distraherad av annat? WEIRDO ME. Men de är ju som bara så..
Önskar litelite att jag hade något gott att äta till plugget sen. Men ickeicke.
Kanske gör te med honung i bara för de kändes som lite sött, som socker ni vet. 
Snart måste jag ner till tvätten igen. Tiden tar slut klockan 19. Pinsamt om jag skulle kommer ner typ 19.30 och någon var superduper arg på mig. Det hade som varit lite jobbigt... 
Nog pratat om struntprat.
Nu ska ja hälla upp diskvatten, snart. 
Tänkte ja skulle visa lite saker.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar