2012/02/01

en efter en har tatt slut

Novellskrivning är de meningen att jag ska ägna min tid åt denna timme.
Och det gör jag, men jag måste få pausa lite ibland. Annars blire bara ka000s i den.

Kan ju berätta om gårdagen i alla fall.
Älskling kom hem tidigare än vad jag trodde, vilket var hur skööönt som helst. Men innan han kom hem hann jag iaf laga mat (pyttipanna hihi) och diska, plus sätta igång tre tvättmaskiner.
Vi åt middag samtidigt som vi kikade på tvn, seeen. Kom jag inte ihåg, tror inte vi gjorde spec mycket?
Jag var i tvättstugan ganska mycket medan Oscar kollade på Hostel och jag hann kolla lite då och då.
Tyckte inte filmen var så bra, MEN alla tycker vi ju olika. Sen så gick vi ner till gymmet, va där typ en halvtimme men hann göra allt ja behövde så.
Sen hade jag och Oscar en överenskommelse, om jag skrev på min novell i köket med honom så kunde han så och prata med mig samtidigt som han gjorde iordning fika till oss.
Vi gjorde goda baguetter med sallad, gurka och kräftor. MMMMMMmmm va gott.

Sen kollade vi på den amrikanska versionen av Män som hatar kvinnor. Jag tyckte den va jätte bra, men Oscar somnade så jaaaa. :) :)

Sen hann vi inte med mycke mera.
Imorse va de kaos, vi skulle ju egentligen ha media hela förmiddagen, men våran lärare som kan ps vabbade så då visste ingen om vad vi skulle göra?? Så efter lite samtal osvosv visade de sig att lektionen va INSTÄLLD <3 alltså sovmorgon. Jag somnade om till 10. Så himla skönt. Känns som att jag kommer kunna överleva slutet av veckan nu. Haha..

Men nu ska jag iaf skriva på novellen. Den ska va klar 23.59 ikv, trodde den skulle va klar nu på lektionen, så de va ju en bra sak. (Har matteprov och de är inte en bra sak, kan lova att ja kommer få mitt första IG på detta prov (tror inte ja fått IG nångång?? eller jo kasnke på tyskan, så de bli väl mitt ANDRA IG) för ja lovar er de kommer gå åt helvete. Förstår ingenting.. :( )

Hejdå, nu ha ja skrive alladeles för långt. Tänk om jag hade skrivet så här mycket på min novell, då hade den varit klar nu. Hahah..

PÖSS 
Måste få säga hur mycket jag älskar min finaste pojkvän i hela världen, han är verkligen världsbäst, underbarast, snällast osvosv. Ingen får mig på så bra humör som han. 
Min lilla SOOOL I LOVE U 
Tack för att du är du och att du orkar med en sån som mig. PÖSS




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar