2012/02/10

So i don't have to say that

Godmorgon!
Sitter nu på skolan, försov mig imorse. Eller först vaknade jag vid halv 7 och tänkte kliva upp, men det kändes så himla tidigt så ja ställde larm kvart över 7, men de vaknade jag inte av så klev upp typ kvart i 8 och stressade. Hatar att stressa. Kom typ tio min sen, menmen. Mats (läraren) skrev inte upp sen ankomst så det var ju tur!

Har medier samhälle kommunikation. Ska skriva ett brev till någon politiker efter att ha läst en artikel.
Har cp ont i huve idag också, så känner att min prestations förmåga är på... 0? Men det är bara att kämpa på.

Har samhällskunskap om en halvtimme. Känns drygt, det är så jävla kallt i klassrummet.
Sen är de lunch, är super hungrig. Hann bara dricka lite smoothie och vart inte precis mätt.
Vi hörs sen.

Ska bli otroligt skönt att få komma hem till min älskling i eftermiddag. Har varit en konstig natt. Drömt konstiga drömma och när jag vaknat har jag bara önskar att Oscar var i sängen också istället för att jag var själv.. Ska krama han suuuper hårt! Vet inte vad vi ska hitta på i helgen. Bara ta de lugnt antar jag.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar