2012/02/06

det finns saker jag hatar

Godmorgon!
Sitter på konstarterna och samhället och lyssnar på när thomas pratar.
Klev upp vid sju och gjorde mig iordning, blev överlycklig då det bara stod -9 på termometern och inte -34,5 som det var i lördagsnatt hemma i hammarn. Fyfan.

Har svenska sen. Vet inte om jag ska gå på idrotten, har så sjukt ont i halsen. Men det visar sig.
Tog iallafall med idrottskläderna.

Somnade ganska tidigt igår, runt elva. Låg och kollade på filmen allt flyter och helt plötsligt så låg jag och sov bredvid min prins å kramades. Så skönt. Ville aldrig kliva upp imorse. :(
Ska gå köpa en hårfärg sen. Måste verkligen färga håret.. Fulaste som finns är ju typ utväxt, spec på mig då min ut växt ser grå ut och resten är svart? Vill köpa en brun färg tror jag. Men vet inte om färgen fastnar i det svarta? Typ inte ju.

Big problems.






















tycker det här är sÃ¥ jävla fint!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar