2012/03/22

sänker volymen, låter alla sjunga med

Godmorgon!
Sitter på skolan och läser en novell. Har engelska och är svintrött.
Älsklings mobil var av hela kvällen igår så ja visste ju inte om han skulle komma eller inte.
Men vid halv ett kom han och la sig i sängen med mig och vi kunde inte somna förrän två.
Jag hade så himla mycket och prata om, var som så prat glad bara. Var så himla skönt att han kom in.
Men ni få ju inte tro att ja tvinga han eller nå, haha. Utan han gjorde de ju frivilligt. Han ska fixa en praktikplats här i Sundsvall istället, så det blir nog bra.

Idag slutar jag klockan 13.20 efter att ja haft mesamko och samhällskunskap. Samhällskunskapen är ganska chill så det är skönt. Håller på att prata om ekonomi osv och lyssnar mest på när Lena pratar.
Kvart över 11 idag så ska jag vara på ungdomsmottagningen för ja måste prata med dom. Eller jag måste inte men dom tycker det, för jag måste få mera ppiller utskrivna, och då vill dom ju kolla hur de gått osv. Så jag hoppas de går snabbt så jag hinner äta lunch. Fast måste gå lite tidigare från Sh.

Annars vet jag inte vad som händer i eftermiddag. Det är sånt som brukar visa sig. Men eftersom det är hur varmt som helst ute (!!!) så ska jag ta med mig min pojkvän på promenad. Älskar att vara ute och gå med honom. Vi pratar verkligen om allt. Precis som det ska vara. Åh, känns som att allt är för bra för att vara sant. Finns ingen bättre


weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar