2012/03/03

euphoria

Varje gång ja kommer hem till mamma så hittar jag alltid något i hennes garderob som jag kan sno, riktigt roligt med lite nyaare kläder liksom. Tar ju fan en vecka efter man har nå nytt så är de lika tråkigt som alla andra kläder som är gamla. Tänk å ha tillgång till en affärs kläder JÄMT. alltså att man som hade en affär som garderob?? Då skulle jag nog välja carlings eller HM. Åh nu sitter jag här och fantiserar.... <3<3 Om nån känner att ni ha nån mille över så är de BARA ATT SÄGA TILL.

Iallafall så hittade jag en randig fin tröja som är mörkrosa å vit. Färger verkar ju bli inne i år så den tjuvade jag.

mer rättvis färg på översta bilden!

Iallafall, så verkar de ju som att alla ha typ långklännigar å så, iaf i somras? antar de kommer va de i sommar också. Och jag hittade en svart långkjol i massa garderob, med knappar och en liten slits. tror jag tyckte den va fin, har så svårt för vissa kläder. Men när jag försökte matcha den vart de nå liknande:::::



fattar ni att ja inte vet om ja gillar de eller inte?
mennnnn de är ju inte sommar än, så ja måste inte tjuva den av henne än.
kanske nästa besök jag är här. hehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar