2013/02/07

Every night and every day

Tjosan här på torsdagseftermiddagen. Mår ni braaa? I do. Idag har varit en förbaskat bra dag, som alla senaste torsdagar. Har så otroligt roligt varenda gång, haha. Idag har vi fixat rekvisita osv till vår kommande actionfilm ;) Haha shit, ska bli så sjukt roligt att göra den!!

Så hela dagen har gått åt till skratt och sådant. Som det ska vara alltså :) Luncha gjorde vi på Moe's, där dom bjöd på fläskfilé, stekt potatis och bea. Sjukt gott! Sen gick på stan en sväng och jag fick med mig två plagg hem, var så längesedan jag handlade kläder nu.. Men vill spara alla mina pengar så då får man minska på en del utgifter. Men sparkontot börjar få en finare summa nu, längtar tills jag gör något jag verkligen vill för dom. Kommer vara så värt det då. :) Men man kan ju inte bara bojkotta att handla ibland, haha.

NU HAR JAG HELG. sjukt skönt.
Fast jag måste börja med maten nu.. Blir fläskfilé och potatisgratäng, mums. Visar vad jag köpte senare!




Duschade imorse och kom till skolan i blött hår, så idag har det varit "naturligt" väldigt skönt, och inte så fult som jag får för mig att det ska vara. Mitt hår har vuxit så mycket, även fast jag klippte bort det slitna förra helgen? Så skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar