2013/02/15

Fredagsmorgon.

Om en halvtimme måste jag gå till skolan, innan dess ska jag ha plattat håret och sminkat mig. Är otroligt trött, sov i Hammarn inatt och klev upp halv sex för att åka in hit igen. Jag sov från typ liden till lägenheten så det var skönt iallafall. Men vill sova meeeeeeeera. Verkligen sova mera. Mina ögon svider och jag är allmänt typ, less. Men ddet går väl över när jag kommer på skolan och får vara med klassisarna! Ska spela in en scen där våran lärare där, haha så det lär bli en det skratt. Går bara till elva, får se om jag äter nån lunch också. Ska övningsköra till edsbyn, scaryyyyy. Iallafall en bit ska jag köra, sen kommer älsklingen senare ikväll förhoppningsvis,  men tror det.

Igår var vi till pappa och hälsade på en sväng, världens bästa pappa ♥

Men nu ska jag göra nytta ... puss hej och godmorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar