2013/02/04

Färgat håret

Hej!

Idag har varit en toppendag, förutom att jag har ont i halsen, men vad gör det om hundra år typ.

Vaknade vid halv åtta, gick ner i tvättstugan, my love hjälpte till en sväng och sen drog han dock på skolan. Men Nellie kom och höll mig sällskap! Gosigt. Girltalk å tvättning ;) sen drog vi på stan, käkade på kebabcity och velade en sväng om vi skulle åka ut till Birsta eller inte. Dock stannade vi på stan å jag inhanlade nödvändigheter. Köpte mig även en hårfärg för att försöka dämpa det orange(a) i mitt hår. Nellie hjälpte mig å fixa håret medan vi fikade å hon hjälpte mig med en redovisning oxå, som blev kanon. För klockan 15.15 hade jag text (varit ledig resten av dagen) och hade som sagt redovisning. Behövde bara hålla den och sen fick jag sluta. Skönt! Och nu är jag hemma å väntar på att Oscar ska komma hem så vi kan få i oss nån middag. Shit var mycket info i lite text hahaha

Men iallafall, håret!! Köpte mig en dyr jävla hårfärg på Åhléns å vi gick hem till mig och fixade det. Kanske inte riktigt som jag trodde. Men knget fäster typ på mitt hår ... Men det är inte lika oranget längre, utan en mer guld/ljusbrun hårfärg nu iallafall. Dock ger inte bilderna sån rättvisa på resultaten .. Men visar iallafall, har ju ingen som kan ta kort på det åt mig nu haha

Före och efter, ni fattar nog vilken som är vilken/vilka för bilderna hamnar huller om buller när jag bloggar från mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar