2013/02/24

Hejhopp

Nu äre natt! Och jag är ensam hemma i lägenheten :( Oscar är i Hammarn för van måste besiktiga bilen imorn. Dryyygt om ni frågar mig, haha.

Har iaf kommit hit, lite drygt att åka buss å tåg men snackade med Sofie nästan hela resan och allt går ju fortare när man har roligt! Blev typ inge jobb ikväll för dom har tydligen gjort om tåg tiderna så skulle komma hem tre inatt om jag skulle hinna jobba klart. Så kom redan vid tio istället, dock kan det ju inte fortsätta vara så, men får se om det går att lösa på nått sätt. Önskar att jag fick bestämma när buss å tåg skulle gå ;)

Har chillat hemma hela dagen, beställt massamassa kläääder, och två skor och två jackor, eller ja en jacka å en väst typ. Vill ha allt nunuu. Våren känns typ räddad osv :))

Jaja, ska vrida tvn å lägga mig i sängen. Vågar inte sova utan den igång haha!
Puss

Jag å mami gjorde gomidda idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar