2013/02/05

Trött osvosvosv

Hejhopp!
Ligger i soffan, Nellie drog nyss. Hon följde med hit medan hon väntade på sin boyfriend. Nu är jag foreveralone, älskling är i Hammarn (bara över dagen som tur är, döden å vara själv typ) men han kommer inte förrän typ 19 kanske. Så jag har några timmar att döda. Tror jag ska ta mig ett bad, å fortsätta att läsa på P.S I love you. Eller ska jag bara ligga här i soffan? Finns som inget att städa heller, eller att plugga så då orkar jag inte nått alls typ. Nä ja vet inte alls vad jag ska göra! Vill ha min väska som jag beställde och en varm vårdag med skinnjacka och mina finaste klackisar. Mmmmm lovely. Idag har verkligen vädret varit VÄRDELÖST, bara snösnösnösnö. Den öööser ju fan ner. Precis som regn. Men regn är bättre...

Nä ska nog tappa upp vatten i badkaret å bara chilla, japp det ska jag göra!

Älskar typ mina byxor haha.... vill ha dom varje dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar