2013/02/25

Godmorgon kåmpizar

Ligger fortf i sängen men ska strax kliva upp å ta en välbehövlig dusch och kicka igång dagen. Sååå pepp på måndag förstår ni ;)) Eller. Haha... Har så sjukt mycket i skolan den här veckan så vet inte hur jag ska hinna!! Måste prata med min text-lärare å kolla om jag får göra den uppgiften på lovet istället. Har liksom ingen att intervjua.

Vaknade av mig själv för nästan en timme sen. Fast jag börjar tio?? Nödvändigt. Vaknade utan anledning inatt också, två gånger. För tomt utan min älskling inatt säkert juu :( Längtar tills ikväll ♡

Drömde att jag gjorde en outfit av kläderna jag beställde igår,  så nu vill jag ju ha på mig dom idag, men de går ju inte... Booring, det betyder att allt i min garderob kommer vara fult idag hahah. Såna problem jag har :p eller... slutar halv jävla fem idag. Huur ska jag orka det då.... blööä

Nä nu måste jag gå och duscha, det riktiga larmet ringde nu. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar