2013/02/23

I never meant to hurt

Hejdär i stugorna. Vad gör ni? Jag sitter på jobbet fast jag slutat för en timme sen typ, ska snart gå hem, har liksom inte orkat bara haha.

Snart har lördagen gått och imorn åker jag hem till svallet, skönt när dagarna går fort.
Har inte gjort något speciellt alls idag faktiskt. Jobbat, chillat, duschar och fixat mamma till ikväll. Hon drog på ferre och jag jobbar. Haha, fel det låter. Ska gå upp och kolla på mello med mormor snart å göra mig någon fika.

Saknar mitt hjärta otroligt mycket också, asjobbigt. Men så äre helt enkelt. Den 8 Juni har vi varit ihop i tre år, galet vilken resa. Och galet vad glad jag är att jag har honom i mitt liv, min klippa! Mår så otroligt bra med honom och kan inte tänka mig ett liv utan han. Love you so much!!

Nä jag har ingenting att skriva här förutom att jag har ont i huve och glömde glasögonen när jag gick å jobba. Mitt internet på telen har tagit slut också, måste fylla på. Känner mig typ lost utan instagram och facebook å allt haha.

Har iaf pluggat idag, tränat till historia provet som är på tisdag, är ju tillochmed ute i god tid ;)

 Osminkad osv (ja har fyllt i ögonbrynen såklart då)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar