2013/02/03

Våldsgästade bästis

Igår hängde vi hos pappa hela dagen, åkte snowracer/bräda/tefat med Olle och Otto. Det var roligt men jag tror dom tyckte det var ännu roligare ;) Käkade middag där, det var mysigt å träffa familjen lite. Händer inte så ofta liksom!

Sen åkte vi in till Östersund till en ensam Sofie, åt gotta å kollade på film. Lugn och ändå skön kväll. Hade inte träffat bästis på flera veckor, och nu kommer det bli så igen. :( Men det blir ju så när båda har jobb att anpassa sig efter tyvärr... Iallafall for jag och Oscar hem igen runt halv två och körde en drive-in innan vi åkte mot Hammarn. 

Kände mig lite krasslig igår och idag är det ännu värre... Jätteont i halsen, trött å äcklig. Men nu ska jag ta med Oscar i badkaret, känns skönt med värme. Hoppas de hjälpet mot min stackars kropp. Vill åka tidigt till Svall idag, direkt efter maten hade varit skönt. Vi får se :) Hörs senare istället. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar