2013/02/10

Glad i själen

Hej söndag!
Skönt att du är här ändå. Det har varit en ganska intensiv helg.

Som kanske sagt igår? Don't remember. Men som kanske sagt så var vi ju på skoter-sm en sväng. Vi käkade middag på ragunda, sen fpr vi till Rasmus, pojkvän m.fl drog på förfest för att sedan dra på hotellet, själv är man inte 18 år och får skippa vissa festligheter! Men jag var till farmor en sväng, sen fick jag och Johanna hänga i Rasmus lägenheten medan vi väntade på våra boyfriends. Vi spela kort, lyssna på musik och tog igen massa tjejsnack! Det är så skönt att ha en bästavän som man inte behöver höra av på jättelänge men när man träffas är det som att ingenting hänt :) ♡

Vid halvtvå somnade jag och min käraste i sängen och vaknade 13 idag. Duschade, käkade, kramades och sen åkte vi hit. Kom vid 17, körde drive-in på donken å åt hemma här. Oscar sover sött på min mage och jag gör allt för att ligga still, haha.. Men ska väcka hjärtat snart, annars kan han inte somna inatt jööö... Jaja jag har inte så mycket att dela med mig av. Nellie kommer imornbitti innan vi börjar skolan, göttans, har svenska prov i veckan tror jag så blir lite plugg då. MEN PÖSS HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar