2013/02/06

Varför bor man i Sverige egentligen?

Jag ser absolut inget positivt med vintern, ALLS! Det är kallt nästan varenda dag, man kan bara ha fula tjocka kläder, man kan (typ helst) inte använda klackskor, är rädd att det ska va för halt under snön så jag ska ramla. Händerna å ansiktet blir torrt, håret blir elektriskt aslätt, huden är vitare än vitast och jag vill inte sola solarium.

Allt är bara bögtråkigt och jag vill inte alls bo här!!! Det är ju fan omänskligt att frysa å vintern gör mig deprimerad. Man snorar hela årstiden! Asså å är skitless nu. Är glad att Oscar också hatar vintern så jag har nån att klaga med. Tänk om man hade råd att flytta till USA. Oscar har sagt att han skulle kunna göra det senare i livet. Tänk om man byggde upp ett liv där nånstans? Skaffade barn och grejer. Istället för att åka å hälsa på föräldrarna så kommer dom och hälsar på oss för vi har det mycket bättre i USA än i kalla, värdelösa Sverige. Blöööä så trist när man dessutom inte har nån vinter-hobby. Ge mig vår och fina kläder kanske jag blir på bättre humör. Ska fan spara ALLLA mina pengar och sen ta med mig Oscar till en helt annan världsdel när jag tagit studenten. D R Ö M M E N

Ni kan ju tänka på att jag är less och mest drömmer nu. Men tänk att göra drömmen sann, vilket lyx!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar