2013/02/22

This could be the end of me

Hej kåmpizar. Jag gillar å skriva kåmpizar :D hoppas liksom att ni som läser inte hatar mig, jag hatar inte er iallafall!

Sitter på tåget är på rätt bra humör faktiskt, trodde jag skulle vara emo x10 när jag pussades hejdå med Oscar, men det går ju helt ok än så länge. Det finns ju faktiskt mobiler och man kan prata i telefon när man vill! Han följer inte med den här gången för han ska ut med skolan och åka längdskidor imorn, haha stackarn. Men vad gör man inte för ett godkänt betyg :)

Iallafall så käkade vi på donken innan jag klev på så jag slapp va hungrig, orka vs de liksom. Sitter och lyssnar på massa goding musik, sån som jag lyssnade på när jag och Oscar träffades och mycket annat. Roligt! Minnena träder fram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar