2013/02/25

Nu är jag trött å vill sova

Hejhopp! Snart kommer min älskling hem efter att ha varit ifrån han tre dagar, usch å fy! Så snart är allt som det ska igen ;)

Skolan idag har varit skön faktiskt! Engelska med nya läraren som verkar väldigt bra! Och sen hade jag foto på eftermiddagen. Har varit så fint vääder och vaaarmt ute att man blir alldeles glad i själen!! Vill ha vår! Tog vårjackan idag faktiskt, inge kallt! Dock är det väl troligen bara tillfälligt att det är varmt och skönt ute, men ändå. Efter skolan har jag städat bland mina kläder, ska ta ner de i förrådet som inte får plats. Ut med det gamla å in med det nya liksom. Vet dock inte hur jag ska få plats med allt :p är redan fullt... ja men snart kommer Oscar hem så jag ska väl bara chilla tills dess. Och träna till provet, typ...

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar