2013/02/11

Snart natt på storgatan 58

Godkväll vänner. Har ni haft en fin måndag? Min har varit ok. Trött/seg/dåligt humör tills efter middagen typ då jag mådde bättre och fått sovit 30 min. Fast vi har typ inte gjort något alls ikväll, badat, kramats, kollat på massa tv och sånt. Skönt iallafall! Fast imorn måste jag få lite mera gjort. Prov på onsdag! ...... lovely life osv

Har suttit och kollat mima gymnasiepoäng nu också. Har 850 nu, håller på med kurser värde 900 och i trean ska jag få 750 poäng, om jag minns rätt. Det blir iallafall 2500 poäng sammanlagt som det ska vara. I trean ska jag läsa Historia 2b, Svenska 3, Naturkunskap och Religion. Plus mina mediakurser! Sen får man inte glömma projektarbetet som vi har i trean också. Det ska ha något att göra med min inriktning som är film. Jag har en idé men det har inte riktigt något med film att göra.. Så jag ska suga på den karamellen tills det är min tur. Vilket inte är än :) Känns otroligt skönt att jag har gått över halva gymnasiumtiden, om jag gått i ettan skulle jag inte ens ha gått en tredjedel... Så på ett sätt är det skönt att jag går i den klass jag går. Fast ibland är det lite tråkigt att vara ett år yngre och inte 18 år dagen med stort D. Studenteeeeen. Men det är det värt iallafall. Dricka alkohol osv kan jag göra iallafall, haha!

Nä, lite kvällstankar sisåhär på måndagen... Ska plocka in disken efter kvällsfikat och sen borsta tänderna. Hoppas imorgon blir en bättre dag!

Godnatt läsisar, hörs imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar