2013/02/18

Ledig måndag

Godmoooorgon. Är ledig idag, det är älsklingen också. Båda har studiedag så ingen skola för våran del! Sov till 10, låg och kollade på tv tills vi tog ett bad. Jag har haft hårinpackningen i en handduk i ca en timme, mitt hår blir så sjukt mycket fräschare när jag gör så (när jag har tid). Gjorde havregrynsgröt med sylt å bananer till frukost, gottttt. Vet inte alls vad dagen har att erbjuda. Skulle behöva göra läxor, så får väl se..

Jobb hela helgen har det varit! Har gått bra fast det har varit mycket folk :) I lördags jobbade jag med chefen för det var opera livesändning i salongen, vilket inte jag kan göra själv. Mamma hade "fest" hos henne så vi gick ut efter jobbet å käka pizza för att slippa sitta på rummet och höra deras snack haha. Sen kikade vi på film resten av kvällen. Säger bara faaan va bra ego var!! Ville bara att den skulle fortsätta hur länge som helst haha ;) Ni som inte settt den borde verkligen göra det!

Övningskörde i lördags också,  gick bra det också. Dock vill jag bara kunna ALLT nu så jag slipper träna, blir så förbannad när mamma eller Oscar berättar hur jag ska göra. Tror att jag kan själv :P Kommer få nå psyk när jag måste h en körskolelärare hahaha. Nej men typ iallafall...

Gårdagen gjordes det inte mycket, kollade på flight som också var bra, jobbade och vid åtta for vi hemåt till svall. Skönt! Nästa helg jag ska dit är mormor och morfar där också, roligt att träffa dom! Synd att Oscar inte kan följa bara :( Kommer sakna han så mycket, vill inte ens tänka tanken :D Men jag överlever (såklart, daah)

Nä..... kanske ska sätta på mig några vettiga kläder och fundera ut vad vi ska få ut av dagen! Ha en fin måndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar