2013/02/21

Nu var det ett tag sen jag kikade in här

Hej kåmpizar! Ligget i soffan efter ännu en dag med massa filminspelning. So funny!!

Igår följde jag med Nellan till Matfors och testade på simhallen där med henne, vi simmade lite längre än i förrgår också bastade vi å hade girltalk! Mysigtmysigt.

Kom hem vi sju, imponerad som fan då min underbara pojkvän städat hela lägenheten!  Så skönt, trodde typ att jag skulle komma hem till ett kaos, men icke! Kanske ska börja åka hemifrån oftare? ;) Haha nerå, men det bar väldigt skönt och det gick fort att skriva klart idrottsuppgiften utan å tänka på städning osv. Jag är så att det måste vara städat och fint för att jag ska kunna koncentrera mig på läxorna.

Älsklingen kommer snart hem och ikväll ska vi ut och äta med hans föräldrar, mysigt! Och gott!! Haha :)

Pics from todaaay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar