2013/02/26

Yo peeeps

Hjärtat sussar sött på soffan bredvid mig och jag skulle också vilja sova... Funderar dock om det är speciellt smart... Egentligen inte men en powernap skadar inte för att man ska orka kvällen med plugg.

Gjorde historiaprovet idag, satsa tusen spänn på att jag faila... Så less sånafall. Men vi skulle få veta det imorn så får väl leva på hoppet typ. Åt lunch på kina, älskling sällskapade och dissade hans skollunch. Dock var han lite blyg så vi satt själv medan mina friends satt i bordet bredvid typ hahah... Inte lätt alltid. Slutade 13.20, my love hämtade mig å vi får ut till Birsta en snabb sväng å köpte en mobilhållare till bilen. Sen jag kommit hem har jag haft en telefonintervju (döda mä va pinigt) som inte gick som den skulle. Eller asså intervjuade en tjej och ja bombis att de skulle va en man så blev liksom chockad när hon svarade. Menmen. Gick ju iallafall!

Behöver göra engelska idag. Tror faktiskt jag ska göra det,  för på fredag blir det nog inte mycket gjort då vi troligen åker till Sofie då, jag och min man!!! Göööttt. Är lycklig över att det snart är lov så jag vet inte vad. Ska bli roligt att träffa Linnéa också! Det blir nog jättebra. Även fast vi inte bestämt att vi ska göra något på lovet är ordet lov tillfredsställande (haha)

Har på mig mitt fina halsband idag. Och titta på den bara marken!!! Wooooooho önskar att de va sommar imornbitti. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar