2013/02/14

Spelat in film hela dagen lång!

Nu har vi börjat inspelningen av vår actionfilm ;) inte så jävla mycket action men ändå. Väldigt roligt är det och helt sjukt vad man skrattar, man får ont i magen till och med haha. Men man blir otroligt trött också, jag ligger hemma i soffan nu och är helt död, ont i kroppen och allmänt trött. Märks att vi kört järnet hela dagen, förutom fikapausen då. Fast det är otroligt roligt! Så för er som vill ha roligt ofta, gå film och tv produktion eller vad min linje nu heter (haha sämst jag är) för vi har så otroligt roligt på mediadagarna som är torsdagar och fredagar! Det var dock inte lika mycke sånt här i ettan, det blir mer i tvåan och trean :) Fast det är för att vi fått valt inriktningen då ju.

Annars så? Är hungrig som en varg, jag ska göra något litet att äta tills älsklingen kommer hem, för sen ska vi till hammarn över natten för oscar ska greja lite och då äter vi middag där istället för att laga själv hehe. Tar med mig datorn dit och försöker få lite plugg gjort också, hur det nu går. Det är ju faktiskt alla hjärtansdag, lite måste man få mysa :)

Aja.. ska greja lite här hemma nu. Hoppas ni får en fin kväll! Poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar