2013/05/15

Datorn är död

.... Och jag orkar inte låna någons laddare. Min är hemma... slutar om en halvtimme och hinner egentligen göra nån nytta på den tiden men när man inte pallar så pallar man helt enkelt inte!!! Sådeså!!

Har asså svenska. Dryygt. Hade historia förut, skickade in en rest. Var två frågor jag inte klarat på 1VK som jag skulle komplettera. Done! Känns skönt. :):):)

Hade hål mellan tio å tolv, och då va mamma här i stan så jag övningskörde till Birsta (!!!!) Med Nellie i baksätet, hon dog inte och jag fick inte motorstopp eller skämde ut mig, eller krocka för den delen! Det var roligt, och nyttigt! Värsta utmaningen när det är mycket folk, är ju mera här i stan än i edsbyn. Sen vart de lunch innan ett par timmars skola.

Hejdå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar