2013/05/22

Godmorgon!

Hejhej bloggen! Sitter på skolan och har idrott haha, är klar med allting i den här kursen och har inga rester i något annat heller (känns så jävla gött), så jag kan chilla liten stund, har C i idrott, men ska kanske (om jag orkar....) höja en uppgift så får jag B i det istället. Det låter ju inte helt fel så får se hur jag gör. :) 

Igår då??? Ja, jag va arg hela kvällen på Oscar, varför behöver vi ju inte gå in på ;P så han försökte smöra in sig hela jävla kvällen sen. Tillslut lyckades han..... Vi gick på affären och han köpte en redbull å kinderägg till mig och resten av kvällen var jättemysig. Tror jag ska vara arg oftare haha. Nej, men seriöst. Jag var arg. :)

Somnade dock assent, men är inte nå trött ändå. Klev upp vid sju imorse och duschade. Älskar att duscha på morgonen, dock är ett problem att jag glömmer bort tiden, helt plötsligt har jag duschat i tjugo min men hade bara tid å duscha i fem, typ. Ni fattar...

Slutar 13.20 idag också, skööööönt. Så har hål till lunch nu sen historia! Göttans. Jaja, nu måste jag typ... chilla lite mera haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar