2013/05/01

Tisdagen

Igår var jag på skolan som dom flesta andra, åt jättegod lunch bestående av räksallad osv. Satt ute i solen med bösta Nellie och Therese å snacka skit, och hade även nåra lektioner och fick även lite nytta gjord. Väldigt bra dag, vid 10 i 2 ringer Oscar å säger att han kommer till stan sent ikväll pga olika anledningar å att han vill att jag ska ta bussen från stan till hammarn 20 över två. Stressade hem, packade lite snabbt och satte mig på bussen. Blev rätt bra det också, även fast jag också velat stanna i stan också, men då hade jag kanske inte haft nått att göra = hade varit värdelöst. :)

När jag kom fram hämta my love mig och vi åkte hem å käkade middag, fixade oss och innan vi får ner på Hammarn för en trevlig kväll hos Madde :) Men vid 12 var vi nöjda och glada så ringde efter skjuts då. Så skönt att vara med Oscar igen, har saknat han såå mycket ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar