2013/05/18

Eurovision

Blev hemmakväll i lägenhet med min älskade pojkvän ♡ Vi har nästan inte träffats på tre dagar nu, bara sovit med varandra så det har varit mysigt och umgåtts och tagit igen lite tid. :) När han kom hem från skolan hade jag fixat middag, kött, kroketter, majskolvar och bea. Muums.

Ikväll har vi bara legat i sängen och myst och pratat om dom senastr dagarna osv, sen tog vi ett ryck och fixade oss efter en dusch och gick ut en sväng i det fina vädret. Sen åkte vi å köpte chips, ostkrokar och dricka för att jag tvinga Oscar å se Eurovision med mig! Hehe, men han somnade nyss men jag ska då attan se klart det ;) Tycker de har varit väldigt många bra låtar ikväll så har ingen aning om vem som vinner, spännande...

Men jaja, godnatt sen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar