2013/05/06

Måndag, bra start på denna vecka

Ja såklart alla vet att vädret var lovely idag. Fast jag försov mig iallafall, så gick till lunch å käka och hade sedan lektioner. Satt i solen med Nellie och Therese mestadels av lunchen, sen hade vi foto, gick på utställning på kulturmagasinet (jättefina bilder) och sen fick vi sluta. Mats var sjuk så blev ingen text heller..

Perfekt tänkte jag å Nellie också gick vi å köpte mjukglass, jag köpte med en till Oscar också så gick vi till mig och satt i solen i den lilla parken nedanför oss med Oscar å mumsade i oss dom. Gosigt! Två favvisar runt mig ♥

När Nellie drog efter lite mer än en timme hade jag tvättid, så har roat mig med det samt tagit upp en låda med sommarkläder från förrådet. Rensade min garderob och la tillbaka massa vinterkläder/jackor/skor ner i förrådet. Det som inte behövs längre helt enkelt. Skönt att få ordning i garderoben efter att det varit kaos hur länge som helst då jag inte haft tillräckligt med galgar. Men nu när jag rensa blev det mycket bättre! Har precis dammsugat också, tvätten är klar och vi har ett fint hem. Finns bara en sak kvar nu, plugga till historiaprovet.... Gör typ vad som helst för att slippa haha :( Men ska väl kanske ta tag i det. Ska göra en cappuccino och sätta mig i köket i lugn och ro :)

Nu vart det väldigy flabbigt inlägg men det har jag fan alltid hahah..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar