2013/05/11

Lördag!

Hejsvejs! Har inte orka blogga något och har inte haft tid heller, är hos mamma nu med älsklingen och jag jobbar. Dock äre rätt lite jobb i helgen men så äre ibland. :)

Dagarna har rullat på väldigt bra! Köpt fyra dagars biljetter till gatufesten, hängt med johanna, linn, emelie å världens finaste bebis, dog lite i hjärtat när jag var med Milo hela kvällen, kramades så mycket jag kunde hihi. Bilat till mamma med Oscar och grillat kött med massa goda tillbehör! Övningskörde igårkväll och idag, börjar gå riktigt bra nu :D tycker det är så roligt att kunna ut å köra å känna att jag inte blir så nervös när det är massa bilar omkring eller oroa mig över att få motorstopp! Good girl, det tar sig ;)

Börjar jobba om 40 min så ligger å vilar nu, sen få vi se vad vi hittar på ikväll. Vill vara uteeee! Så länge det är sol iallafall ;) Vi gick ut å gick igårkväll men då vare tyvärr inte sol så vi gick hem å kollade på The Host istället, jag tyckte den var jättebra :)) Men jaja, vi hörs när vi hööörs puss å kram, visar en bild på gosen hihi (frågade om jag fick :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar