2013/05/03

Fredagskväll!

Hejdär vänner!

Sitter i soffan på ragunda och har precis ätit mackar och oboy, mums men nu är jag dömätt haha... ilandsproblem...

Förmiddagen på skolan gick bra, fick lite gjort och sen käka vi lunch och gick på stan. Jag köpte med mig tre par nya trosor från gina, tråkigt men nödvändigt :p Vid halv ett satte vi oss i solen och åt glass och Oscar joinade även mig och Nellie där ett tag i solen, så skönt. Jag och Oscar åkte sen hem, städade osv och sen kom vi på att vi skulle stanna ett tag. Varför skynda till Hammarn liksom, så jag ringde dit Nellie som åt middag med oss och höll oss sällskap, gosigt! Blev en del skratt, haha :)

Men vid sex drog hon och vi vilade i lägenheten innan vi bestämde oss för att dra till hammarn. Och ja nu är vi här. Har varit en bra dag! Dock tråkigt att vädret har blivit sämst på eftermiddagen, de som va så fint imorse. Men ajaaa. Vet inte om vi ska hitta på något eller om vi stannar här ikväll. Det visar sig sen, vill träffa bästis å company! Så får se hur set blir med det. Men ni får ha en bra kväll, hörs kanske imorn :) pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar