2013/05/03

Oblivion

Godkväll, måste sova men är inte riktigt trött än. Kom nästan nyss hem från bion :) Vi kollade på oblivion, var inte riktigt min typ av film men den var ändå bra, när man hade sett klart den och kunde diskutera det som man inte riktigt förstod :)

Men det var skönt å göra nå annat och även fast jag jobbar på bion hos mamma är det ändå inte samma känsla som att gå och betala själv osv. :) Precis innan vi åkte dit skickade jag in novellanalysen som ska in imorn, älskar att inte behövs stressa imorn kväll då jag hellre gör nå annat! Så stort plus på mig hehe. Sket dock i tvättstugan ikväll, behövde hjälpa Oscar och göra klart mitt så då var jag tvungen å prioritera lite.

Annars har dagen varit jättebra, hade nationella imorse som gick bra tror jag, och på eftermiddagen var vi hos mig och spela in till ett skolarbete. Väldigt lättsamt :) Imorn går jag till elva, sen åker vi nog till hammarn! Känns som att jag gått en kort vecka typ haha. Men klagar inte! Ska sussa nu. Vi hörs imorn pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar