2013/05/30

Hiiimla bra dag hörrni

Hejhej hemskt mycket helg. Ligger i sängen och har nyss slutat tvätta, behövdes verkligen. Fan måste tvätt en gång i veckan?? Känns som att det är mycket. Men vi är ju två också så inte så konstigt.. Iaf är det väldigt tråkigt att tvätta, fast asskönt efteråt ju!

Klev upp av mig själv imorse, det händer aldrig! Duschade, gjorde mig klar och gick mot skolan. Gjorde klart våran radioteater, lunchade sallad i solen med Nellie och svettades ihjälp typ. Meeen klagar inte :)) Sen gick jag på skolan, skrev ut några papper å sen gick jag å Nellie på stan å köpte mjukglass å solade. Älskar det här. Känslan av att skolan är klar, vädret är underbart och allt är bara så himla bra. Oscar är världens bästa och jag har världens bästa vänner, oooh love it.

Sem hämtade oscar mig, vi åkte hem, duscahde för vi var så klissiga av värmen och drog på stan en sväng, träffa Nellie igen och gjorde lite nytta. Sen har vi ätit middag och jag har som sagt tvättat... får se om vi orkar gå ut sen, ät rätt trött men vädret lockar rätt bra haha. Jaja, nåra bilder från dagen ska ni få

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar