2013/05/14

Lääängtar

Godkväll kompisar. :)

Sitter å kollar på eurovision efter lite fika i magen. Är rätt trött, men ska inte sova riktigt än. Ska plocka undan lite innan.

Dagen har varit helt okej, less osv för jag hann inte sminka mig imorse (haha ja skitjobbigt tycker jag å va helt osminkad på skolan). Försov mig och vaknade av tio i åtta av att Nellie ringde som också hade försovit sig och missat sin buss, men de va ju snäll att hon ringde iaf för då hann jag ju till np i engelska. Tyckte det var jättesvårt... Men det är ju gjort iallafall. Efter skolan gick vi på stan å glodde, halv less osv för vädret sög å vi skulle egentligen åka till IKEA men ja ville inte när vädret var så pissigt så. MEN sen vet ni, fick jag ett samtal som gjorde mig asapasaglad! Längtar tills på fredag osv :)) Men vill inte säga något förrän då! Eftersom man aldrig kan va säker.

Köpte lite godis och firade med Nellie innan hon åkte hem och jag med. Så dagen blev rätt bra! När jag kan hem grejja ja litte osv, älskling kom å vi åt middag och jag tog ett lååångt bad. Kvällen har rullat på och jag har hjälpt my boy med lite saker.

Japp som ni ser äre gf om 49 dagar, längtar så mycket å jag å sofie ska ha sååå roooligt :) Bestie ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar