2013/05/18

Hejhej bloggen.

Godmorgon! Undrar ni varför jag är vaken nu? Jo det undrar jag med.... Oscar drog precis till skolan, idag är det dags för dom. Deras lastbilsutställning som dom kämpat med senaste månaderna ska äntligen bli över haha. Han blir där hela dagen, jag skulle egentligen vilja åka dit och hälsa på och kolla hur dom hat gjort osv men vet inte hur jag ska ta mig dit. Ville liksom inte åka med Oscar och behöva vara där hela dagen som han. Busskortet funkar ju liksom inte på helger... Aa vi få se hur allt blir.

Känns inte som att det är lördag? Kanske för att vi inte brukar vara här på lördagar, men ändå. Sen brukar jag inte vara vaken den här tiden heller ;P

Ska försöka göra någon nytta nu, ska skriva lite på en uppgift som inte ska bli klar, men ska ha en början, svårt att förklara men men. Så de skulle jag ha gjort och på tisdag har jag redovisning på en novellanalys.... Drygt å den är jag inte är klar med. Så har lite att göra om man tänker så dårååå. Fast inte nån brådska att jag måste göra det idag men kan ju om jag vill hehe (vill inte...)

Gårkvällen var hur mysig som helst! När Nellie kom gick vi på affärn och köpte fredagsmys, satt i solen på stan och bara njöööt med massa girltalk. Sen gick vi hemåt till mig, då var solnedgången precis vid vår "innergård" så vi satt där till strax efter tio och pratade. Det var så himla skönt ute, frös inte ens när jag gick in till lägenheten? Älskar det! Vi åt chips, hade tv igång, kollade på mobilerna och snackade massa skit haha, hur skönt som helst! Vid tolv kom Oscar hem, men Nellie åkte inte förrän 01 typ så vi hann med fika och massa surr med honom också innan han och jag slöt våra ögon och Nellies pojkvän hämtade henne. Så ja, bra kväll helt enkelt! :)

Imorn är det konfa för min little brotha Robert som inte är så liten längre.. Haha, så dit ska vi. Vet dock inte om vi åker ikväll eller imorn. Hade varit skönt att bara varit här och tagit det lugnt en hel helg för en gång skull, men självklart är det alltid något! Men det blir nog bra, sen ska hela familjen till farmor för fika och sånt. Nej nu har jag skrivit långt, är trött och lite hungrig men har lust att bara försöka somna om. Kommer va så trött hela kvällen om jag är vaken redan nu.

Några bilder till en fotouppgift:


Handlar om olika tolkningar osv, men har en bild kvar att fota!

Jaja, nu ska jag nog testa somna om till lite musik. Pusselipuss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar