2013/05/27

Trööööttt

Har varit uppe sen halv fem. Sitter i söderhamn nu å väntar på att mitt tåg ska gå, vilket de gör om först en halvtimme, segt. Ska då åka tåg till hudik å sen buss därifrån till stan, segt. Men om jag tagit en senare buss/tåg hade jag inte hunnit till Engelskan å jag behöver gå på den så :) Eller ja jag vill inte missa den eftersom vi ska redovisa imorgon.

Annars då? Var en utlänning som höll på prata med mig men hörde inte alls vad han sa så kollade på han som om jag trodde han va dum i huvudet. Sen efter ett tag märkte jag att han frågade vad klockan var, haha...
Snäll tjej. Känns så jävla segt att jag ska vänta så länge haha. Dessutom har jag sandaler på mig och det är fult väder ute. Hoppas att de är finare hemma så alla slipper tror att jag är dum i huve ahah. Är hungrig också, men har med mig frukost så ska ta å äta den i väntan på tåget.

Hejdåååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar