2013/05/16

Todayyys

Hejni, vill någon göra middag åt mig? Någon? Snälla? Orkar verkligen inte haha .... Oscar är på skola å förbereder för deras projektarbete å blir där i några timmar så känns värdelöst att göra middag till mig själv ju? Men är hungrig så måste ta tag i livet. Men är så skööönt under täcket ju. :) :)

Bra dag iallafall! Förmiddagen var chill å sen hade vi lärarna som kanske ska börja jobba på skolan våran. Ingen var väl sådär jättebraaa men helt ok och man hinner inte bedöma dom på en halvtimme liksom? Men de va en till som vi skulle få träffa också. Det blir ju även min nya mentor eftersom min ska sluta och då vill jag ju gärna att hon är bra! Men det ska nog bli bra det där också.

Sen gick jag på stan med Nellie, gick på ginas grymma rea och fick med mig fyra godingar hem, visar sen! Blev lite sommarplagg :) Vi satt ute i solen utanför mig innan hon åkte hem. Hann träffa älsklingen en snabbis när han va hem från jobbet innan han åkte till skolan. Ååå nu är jag ensammen. Har tvättid klockan 19, känns svindrygt men hinner förhoppningsvis ändra inställning tills dess, har så ont i huvudet så måste ta en alvis och äta så blir det nog bättre. Har typ inte druckit något idag heller även fast solen stekt, kanske inte de smartaste. Jaja.... Ska väl kanske fundera ut vad fan jag ska göra för mat.... Finns inget jag vill ha. Skulle lätt kunna gå äta pizza men de är ju bara dumt haha. Jaja hejdåre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar