2013/05/26

Söndag

Hello peeeeeps. Sitter på jobbet i min ensamhet, ska strax visa fast6, så himla bra film.

Har haft en asbra helg, Sofie följde med mig till Edsbyn helt spontant osv för hon hade inget att göra, så hon kom på morgonen och jag mötte hon på tågstation (själv var jag ledig) sen gick vi på stan och lunchade innan vi åkte mot Edsbyn där det blev lite jobb för mig och så såg vi på fast6.

På lördagen åkte vi till Gävle för lite shopping, var där över dagen. Fick med mig en ny bikini, pleplum linne och ett par shorts hem. Så jag var nöjd! Sen blev det jobb, film, gos och idag har vi solat hela dagen. Så himla skööönt. Och bruna blev vi förhoppningsvis också hehe. Jaja, har massa bilder att visa men orkar inte nu. Så dom får ni se nån annan dag! Åker hem imorn bitti för en veckas skola igen. Pusspussss

Är så jävla osminkad som det går att bli haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar