2013/05/18

Häääjsan

Sitter inne idag med :D Har inga pengar och busskortet fungerar inte på helgerna så kan inte ta mig ut till Birsta, har dock inte så mycket där att göra men vill som sagt gärna veta lite mera vad det är Oscar och han vänner har hållt på med. :)

Men ja, jag skippar det helt enkelt! Annars då? Somnade iallafall om förut och vaknade vid elva, pratade med Sofie i säkert en timme, åt frulle, snapchata osv. Nu har jag pratat med pappa i telefon i typ 40 min, så ska slänga mig i duschen och fräscha upp mig lite och sen gå ut och sätta mig i solen. Okej ni kanske tycker jag är dum som vill duscha innan jag sätter mig i solen, är ju bättre att göra det efter egentligen men tror inte jag vill de..... Mitt hår is no fresh!

Hejdåreeee :) :)
Bild från förra sommarn, då hade vi ju iaf balkoooong så man kunde sitta ute :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar