2013/05/29

Looove my life

Hej där. Är så jävla trött. Har legat i sängen i ca en timme nu å vilat, vill verkligen inte somna, ska väcka Oscar snart för han sover han. Gör fan inge annat än å gäspar känns det som, men tycker de är mer värt å somna i tid ikväll även fast jag typ älskar å sova på dagen haha. :)

Idag när jag precis började historian så ringde det från dolt nummer, var påväg att inte svara för hatar dolt nr. Meeeen är väldigt glad att jag gjorde det måste jag säga! Det var en tjej från landstinget som ringde och sa att jag fått ett till sommarjobb, ska städa på sjukhuset hör i stan. Känns så jäävla bra! Hade sån tur att det inte var samma veckor som kommun-jobbet är. Så det blir 6 veckors jobb för mig i sommar och en jäkla massa pengar ;) har ju bion i sommar också, såklart. Är så himla glad, var så himla glad över att jag skulle få jobba överhuvudtaget, och nu fick jag ännu ett till! Himla tur jag haft i sommar :) ser framemot att jobba, men vet att jag kommer vara sjukt less när det väl gäller och jag har jobbat några dagar. Men så värt!

Japp, de va de roliga det. Har lust å ta en powernap på tio min å sen kliva upp. Så. Jävla. Trött.

Hejdåå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar