2013/05/06

Det blev en kvällspromenad istället

Vi ville ute i solen innan den försvann bakom bergen. Sagt och gjort. Vi gick till hemköp å köpte cola och godis å gick mot hamnen där vi satt och pratade och mumsade på våran picknick i solen hehe. Skönt att komma ut i friska luften efter att ha städat hela eftermiddagen. Älskar min stad. Är så otroligt glad över att jag valde Sundsvall istället för Östersund. Saknar självklart att kunna träffa mina vänner från Hammarn varje dag, men ändå var det väldigt nyttigt för mig att bara draa till Oscar. Har aldrig ångrat mig eller tvekat. Och hur många underbara vänner har jag inte lärt känna? Min klass är hur bra som helst och mitt och Oscars förhållande är så himla bra när vi är tillsammans och tar hand om varandra.

Åh bara ryser av lycka och kärlek. Älskar fan mitt liv haha. :) Trivs så bra. Längtar tills vi kan köpa hus, bil tillsammans och skaffa barn. Men först ska jag gå ut skolan, gå nån vettig utbildning och resa med min prins. Vi ska upptäcka världen innan vi gör oss reda för den riktiga framtiden. ♥

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar