2013/05/13

Måndag kväll

Hejhej kompisar!

Ligger i soffan och glor på tv. Finns inget vettigt å se .... Så ska nog gå göra nån slags nytta istället. Har planer på att kliva upp tidigt å duscha imorn så skulle vilja göra klart för sovdags snart så jag bara kan lägga mig å gosa med Oscar i soffan. :)

Gjorde kyckling å klyftisar till middag med sallad och bea, mums! Sen åkte vi ut till Birsta och hjärtat klippte sig fin i håret! Gustav kom dit också och vi gick fot till han som ville hitta kläder, han provade huuur mycket som helst men inget passade herrn idag. Tyvärr haha. Pojkarna åt kinamat och jag tog donken, gillar inte kinamat. :) Gustav blir 17 år idag, han är äldre än mig den jäveln haha ... Jag kommer aldrig fylla år känns det som. :P

Jaja, nu ska jag göra nå nytta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar