2012/01/15

aint noone like u

Godmorgon, säger jag alldeles för sent. Men vaknade typ för en å en halv timme sen.
Oscar var ute å igår så jag var med ida hela kvällen, det var jätte mysigt å träffa henne igen, har inte träffats sen sommarlovet. Tråkigt att det blir så.. Men så det var skönt å ta igen massa tjejsnack å mys. Kollade lite på nån serie osv. Gick hem vid halv ett och kollade på film. Senare kom Oscar å company å hämta mig hemma å sen for vi till ragunda. Somnade runt fem, därav den sena morgonen..

Men ibland blir det ju som så, tydligen.
Om inte många timmar så går bussen till Sundsvall och de enda som finns å göra nu är väl och.. packa? Ganska segt, önska man hade en teleporter som gjorde att man slapp åka buss. Det tar ju sån lång tid...
Kommer fram så sent å då är affären stängd, om man inte vill gå längre alltså. Och oftast på kvällen så vill man inte det, haha.

Nu ska jag byta om och fixa mig lite och sen ta tag i packningen.


ciao 


________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar